Warszawa dn. 28.09.2017Informacja prasowaPodczas II edycji targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home odbędą się dwie interesujące ekspozycje: „PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ. Architektura Warszawyw projektach”, a także „Projektowa
Informacja dla mediów, 10 września 2020RAZEM, CHOĆ OSOBNOPremiera projektu “Connected” w Muzeum Designu w LondynieWystawa w dniach 11 września – 11 października 2020 rokuMaria Jeglińska prezentuje „Arco” z wiśni am
Grzejnik dobry na … latoIstnieje grzejnik, który dzięki połączeniu z pompą ciepła, może w całości ogrzewać za pomocą energii odnawialnej, a także chłodzić pomieszczenie podczas lata. Aby zapewnić właściwą temperatu
Informacja prasowa20/11/2019Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienićTylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Przyszłość aranżacji wyłożona płytkamiPłytki dekoracyjne już od kilku sezonów pozostają jednym z najgorętszych trendów aranżacyjnych. Jakie są źródła tego sukcesu? Które wzory cieszą się największą popularności
Warszawa, 5 listopada 2019 r.Lemonade kolorem roku 2020Międzynarodowa marka farb Tikkurila zaprezentowała kolor roku 2020. Jest nim H300 Lemonade – subtelny i energetyczny odcień żółtego, przywodzący na myśl delikatne promi
Informacja prasowa Dąb – król na salonachLudzie od wieków chętnie wykorzystywali drewno dębu, nie tylko do budowy swoich domów, ale również mebli. Zaletą tego gatunku drewna jest wytrzymałość, ale i piękne rysunki,
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł