KWC – szwajcarska precyzja w kuchniNiewątpliwie cechą narodową Szwajcarów jest precyzja. Ale jest ona również wyróżnikiem marek premium. Należy do nich firma KWC, producent najwyższej jakości baterii i zlewozmywaków. Ich
Rustykalizm i skandynawski minimalizm niezmiennie królują wśród dekoratorskich trendów i świetnie się uzupełniają. Odpowiednie połączenie naturalnych barw, drewna, tkanin oraz motywów roślinnych, stworzą wspaniały nastr�
Warszawa, 25 lutego 2021 r.Informacja prasowa„Office to go” i elastyczne rozwiązania. Tak zmienia się rynek biurowyMiniony rok wywrócił do góry nogami niemal każdy aspekt naszego życia. Ogromne zmiany można także zaobse
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg
Informacja prasowa Well.hr02.07.2019 Pracownicy uprawiający sport bardziej zadowoleni, wydajni, zaangażowani – nowy raport Well.hr dotyczący rynku pracy w PolsceCoraz więcej firm zachęca swoich pracowników do aktywności fiz
Dach gotowy na jesień, czyli jak przeprowadzić samodzielny przegląd pokrycia, stolarki i orynnowania10.10.2017Jesienna aura, choć początkowo cieszy oko feerią barw, jednocześnie stanowi prawdziwy test dla szczelności dachu na
Warszawa, 10 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa RODO to ostatnio gorący temat. Zostało już bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie do nowego unijnego rozporządzenia. Niestety na niewiedzy i wkradających się emocjach prz
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowodowało
Na stole postaw (na) róż! O dekoracji stołu myślimy najczęściej przy okazji świąt albo rodzinnych spotkań, podczas gdy jest to dość istotny element wnętrza także na co dzień. Dlatego bez względu na to, czy jadamy posi�
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak