Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln
Materace kieszeniowe – wygoda dopasowana do potrzeb Wybór właściwego materaca to nie lada wyzwanie. Decyzja zakupowa powinna być poparta wcześniejszym przetestowaniem modelu, który nas zainteresował. Wśród materacy spręży
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Informacja prasowaWarszawa, 21 września 2017 rokuW dniach 15–17 września, w ramach targów MaxExpo 2017, mogliśmy podziwiać doskonałe połączenie technologii i designu. Oczywiście podczas tego wydarzenia nie mogło zabrakną
Warszawa, 27.09.2017 r.Materiał prasowyGdy zamkniemy oczy, aby przywołać w myślach wymarzoną łazienkę lub salon, jednym z pierwszych elementów, jaki przychodzi nam do głowy, jest kolor. Oczami wyobraźni widzimy ogólny zary
813 milionów prób cyberataków w pół rokuKraków, 7 marca 2019 r. – Według danych firmy F-Secure liczba podjętych prób cyberataków w 2018 roku wzrosła o 32% w stosunku do roku poprzedniego. Ankieta przeprowadzona wśród o
Model Z1 marki ZAJC Prosta forma kuchni Z1 maki ZAJC daje wiele możliwości aranżacyjnych. Wystarczą odpowiednio dobrane proporcje mebla, rodzaj wykończenia i dobre rozplanowanie funkcji, aby cieszyć się wygodną i elegancką ku
Łódź, 14 października 2019Informacja prasowaStyl skandynawski w kilku odsłonachStyl skandynawski od kilku sezonów to numer jeden w aranżacji mieszkań i nic nie wskazuje na to, by miał stracić na popularności. Połączenie
Rynek danych z kosmosu będzie nadal rósł, w ciągu najbliższej dekady o blisko 10 proc. roczniePrzemysł satelitarny i branża kosmiczna prężnie rosną w siłę. Dane z satelitów są dziś niezbędne do rozwoju wielu technologi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie